GRATIS VERZENDING BIJ BESTELLINGEN BOVEN € 50

Retourbeleid SOUQI

 

Algemeen:

  1. SOUQI streeft naar 100% klanttevredenheid. Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je aankoop, neem dan contact met ons op via contact@souqi.nl om een retourzending te regelen.
  2. Dit retourbeleid is van toepassing op alle biologische en handgemaakte producten die worden verkocht door SOUQI.

Retourvoorwaarden:

  1. Retourzendingen worden geaccepteerd binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling.
  2. De geretourneerde producten moeten in ongeopende en ongebruikte staat verkeren, met alle originele labels en verpakkingen intact.
  3. Producten die zijn gebruikt, beschadigd of niet in de originele staat verkeren, kunnen niet worden geretourneerd.

Retourproces:

  1. Neem voor het regelen van een retourzending contact op met onze klantenservice via Contact@souqi.nl. Verstrek je bestelnummer, de naam van het product dat je wilt retourneren en de reden van retour.
  2. Na ontvangst van je retouraanvraag zal onze klantenservice de nodige instructies verstrekken voor het terugsturen van de producten.
  3. Zorg ervoor dat de producten veilig worden verpakt voor verzending om schade tijdens het retourproces te voorkomen. Welke wijze van levering u ook kiest, u draagt de verantwoordelijk dat het pakket weer bij ons is.
  4. De kosten en verantwoordelijkheid voor het retourneren van de producten liggen bij de klant, tenzij het een fout betreft van SOUQI (bijvoorbeeld verkeerd product geleverd).
  5. U kun ook deze link gebruiken om de retour aan te melden en te verzenden: https://retour.innosend.eu/souqi

 

Terugbetaling:

  1. Zodra we de geretourneerde producten hebben ontvangen en gecontroleerd op naleving van onze retourvoorwaarden, zullen we een terugbetaling verwerken.
  2. De terugbetaling zal worden uitgevoerd via de oorspronkelijke betaalmethode die werd gebruikt bij de aankoop, tenzij anders overeengekomen.
Beschadigingen of problemen
Controleer je bestelling direct bij ontvangst en neem direct contact met ons op als het artikel defect is, beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen. Zo kunnen we het probleem meteen beoordelen en oplossen.
Verloren of gestolen bestellingen
SOUQI aanvaart geen verantwoordelijkheid voor verloren of gestolen items die door de koerier als succesvol afgeleverd zijn bevestigd. SOUQI vergoedt geen bestellingen die door de koerier als afgeleverd zijn bevestigd en die als verloren of gestolen zijn gemeld. U kunt uw claim indienen bij de betreffende bezorgdienst. Indien een pakket met track&trace geleverd is en het pakket is zoekgeraakt, kunt u een schadeclaim indienen bij de bezorgdienst. SOUQI zal u bijstaan door levering van alle informatie die u nodig heeft.
Ruilen
De snelste manier om te kunnen ruilen is door het verkeerde artikel te retourneren en zodra de retourzending is geaccepteerd, een aparte aankoop te doen voor het nieuwe artikel.

Heeft u betaald via creditcard of paypal, dan heeft u vaak recht op aankoopbescherming vanuit deze betalingsdiensten.

Modelformulier voor herroepingsrecht/retourneren

Dit formulier kunt u uitprinten of handmatig overschrijven en toevoegen aan uw retourzending. Het is belangrijk om altijd duidelijk uw NAAM en het ORDERNUMMER aan het PAKKET toe te voegen. Zonder uw naam en ordernummer kunnen wij het retour bedrag NIET terugboeken.

SOUQI
Valeriaanweg 239
3541TT Utrecht
Contact@souqi.nl

 

Beste Souqi,

- Ik wil graag een bestelling retourneren/ ruilen (*). Het gaat om de volgende producten (*) 

......

- Naam product 

.....

- Ordernummer

.....

- IBAN Rekeningnummer:

.....

- Besteld op(*)/Ontvangen op(*) 

.....

- Reden retour (*) 

.....

Vriendelijke groet,

 

- Naam/Namen consument(en) 

..... 

- Adres consument(en) 

..... 

- Datum 

.....

(*) Doorhalen wat niet van toepassing is